I curse the day you were born

Sitter och laddar inför att ringa polisen. Igen. Har gjort det två gånger för mycket sedan jag flyttade hit. Jävla skitlund. Har lycktats ha min cykel ifred fram tills nu.
Lite ironiskt eftersom jag tänkte flytta hem den om en vecka.

Har allvarliga funderingar på att gå ut och låna en själv eftersom alla verkar dela på allting här ändå.

Bara att ta med sig en tång och ett gott humör och knata iväg till stationen. Kanske en mellanstadieskola, för ungar är ju rätt slarviga med att låsa sina cyklar. Kan ju passa på att slå ner någon som är mindre än mig också när jag ändå är på gång. Skönt att utöva lite makt liksom.

Eller också anlitar jag någon som kör skåpbil så att jag kan åka omkring och bara langa in cykel efter cykel. Sen kan jag sälja hela högen dyrt i någon skum jävla förort i malmö tillsammans med min värdighet.

Jag är på det här med solidaritet, Robin Hood och grejer. Dela med sig liksom.
MEN NÅGON JÄVLA GRÄNS FÅR DET FAKTISKT FINNAS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0