sju sorger

Känner mig totalt omotiverad att städa upp i min klädborg.
Tror inte att det finns en enda kvadratmeter som det inte ligger kläder på. Tänkte ju preciiis börja städa när jag blev informerad om att solen sken.

Ingenting känns sådär jättemeningsfullt faktiskt eftersom jag flyttar snart ändå. Idiotiskt att tänka så, men samtidigt bra.
Då kanske jag börjar vantrivas något så fruktansvärt i Lund att det helt plötsligt känns skitkul att dela stad med någon som jag aktivt försöker undvika.
Bara tanken ger mig en isklump i magen.
Funderar på om jag ska ta ytterliggare en joggingtur idag. Bara ett kilo kvar, sen har jag raderat ett tvåårigt förhållande från min kropp. HELL YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0