kvällsklump

Det finns fortfarande stunder när man får ett slag i magen och inte fattar vad som har hänt eller vad man har gjort.
Händer oftast när man lyssnar på "fel" musik eller när man tittar ut genom det lilla fönstret i hallen och får en stark känlsa av att någon borde ringa på.
Whatever. Nu får jag bara ge mig. Tror helt enkelt att jag känner mig lite rotlös. Klart att man får tillbaka massa minnen när man drar till halmstad hela tiden.
Sorry för att jag är pest och sånt, men det går mot ljusare tider.
Första juli är jag lycklig, fri och hemma.
I september har jag en fot på det säkra och en på det nya.
I oktober kommer stan inte kännas så förtvivlat liten.
I december kan jag gasa, bromsa, svänga (med en bil)
Och om ett år eller två kommer det här vara över.


Kommentarer
Postat av: Dennis Gripenhielm

Hjärtat! Snart löser sig allt! Trust me! Har tagit bort min blogg också. Vuxenpoäng på Dempa :)

2011-05-06 @ 09:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0