Vi har en lägenhet som vi tror kan passa dig

Älskar att HFAB är den mest aktiva i min inkorg just nu. Älskar att de är så himla snälla som upplyser mig om att de tror att de har en lägenhet som de tror kan passa mig. KLART SOM FAN DEN PASSAR MIG! Den passar ju alla, det är ju det som är problemet.
Hittade värsta drömmisen igår, låg och fantiserade hela natten. Men det är ju som med allt annat.
När man vaknar nästa morgon är den BORTA!
Som när man gömmer en gosedjur för ett barn; VAR E NALLEN??!
- BORTA!
Eller när någonting som var så naturligt försvinner över en natt. VAR E SNUBBEN??!
- BORTA!

Då sätter jag mig ner och gråter tills någon kommer och säger att nallen inte alls är borta och plockar fram den bakom ryggen. Eller väntar tills jag hittar något som är mycket roligare och bättre. Och jag tror att jag är på god väg. Man måste sluta ta ut saker i förskott helt enkelt, det är min lärdom.

Ropa aldrig halleluja förrän du kommit över bäcken.
Gräset är för det mesta skitigt på andra sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0