Look what you've done

Synd att man inte kan sköta någonting snyggt för en gångs skull. Funderar på att lägga mig ner i soffan och dö lite idag, men det blir ju inte bättre för det.
Man får se saker från den ljusa sidan; jag är inte bakis sen vinaren hos Malin igår, jag tränar duktigt och imorgon är jag bjuden på dump-party med skadade och alkoholkåta själar. Som gjort för en rejäl snefylla med andra ord. Ser redan bilder i huvudet när jag slänger mig över bardisken på Asian och skriker på Mao att han aldrig mer behöver legga mig, för nu kommer han väl ändå ihåg mig?!


Kommentarer
Postat av: malin

slänga sig över bardisken på asian är generellt sett ett no-no. jag talar av erfarenhet.

2011-03-03 @ 15:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0