what a feeling

Idag har Vicky kört ett test på min hjärna, närmare bestämt minnet. Slutsatsen skulle bli att man mindes de sakerna man kunde föreställa sig i bilder bäst.
Min egen slutsats och insikt blev att man helt enkelt har svårare för att glömma saker som man sett framför sig.
Helt plötsligt framstår jag inte som psyko längre så det är ju bra.

Har inte haft sån galen mensvärk sen jag var 16. Ålar omkring på golvet, fantiserar om att råna netto på allt lakrits som finns och väntar på att alvedonisen som aldrig tycks hjälpa.
Förbannar mig själv för att jag bestämde mig för att sluta med mina p-piller. Sååå jag sitter och äcklas lite till Big Brother istället. Just nu försöker de roasta varandra och det är så fruktansvärt dåligt att jag tappar lusten till allt. "Det e ju lite betnér-style på det" BAAAAAH NÄÄÄÄEEE.

Blev så galet sugen på en charter idag när jag fick skatteåterbäringen. PLEASE!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0