torsdag

Tjatja. Idag har jag lyckats sova till klockan tolv. Har iallafall slängt i en tvätt och käkat havregrynsgröt till frukost. Ångesten plockar ofta fram mina mest ambitiösa sidor ändå så jag klagar inte. Mitt rum ser ut som "hej kom och hjälp mig" så jag ska köra lite intensiv städning här också.

I eftermiddag ska jag dra till malmö och träffa dempalicious på en fika. Gillar att han hänger tio minuter ifrån mig nu eftersom han faktiskt har kvalat in i den eftertraktade genren "en av majsans äldsta vänner".
Han är med andra ord samma snubbe som höll mitt hår och fnissade när jag var 16, ställde upp som psykolog när jag blev dumpad, utgjorde min stadiga fanclub när jag, utklädd till tomte, sjöng julsånger på stan och agerade mentalt stöd när jag var mentalt instabil och inte klarade vin.


Kommentarer
Postat av: Dennis Gripenhielm

OH! Jag älskar dig också!!

2011-04-01 @ 11:26:51
URL: http://gripenhielm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0