Tänker på beck, socker och annat förvirrande

Är helt slut i hela kroppen. Har varit mycket dåligt med sömn den här helgen eftersom jag helt enkelt haft bättre saker för mig än att sova. Kommer förmodligen slå tillbaka nu i veckan, vilket innebär att jag troligtvis kommer köra något av mina berömda 13-timmars sovpass en ledig, solig dag. Har faktiskt kommit på att folk i allmänhet är ganska bra ibland på att bara vara hemma i mjukisbrallor, vara tråkiga, halvfräscha och glo in i väggen eller på en dålig serie. Har lärt mig att det INTE ÄR OKEJ (som de flesta andra) så de dagar när man ba ligger i soffan och ser sliten ut, vill man helst inte skrika ut det på nätet. Speciellt inte om mamma läser. Man vill väl att ens liv ska vara lite som en film, man vill kunna känna sig betraktad och stolt för sin insats. För vem är intresserad av att sitta och titta på någon nolla som sitter och äter riskakor och kollar på "våra värsta år" en hel eftermiddag? Jaja nu ska jag försöka få sömn iallafall. Jag och emma köpte gotte som jag tryckte i mig framför beck. Dålig kombination om man ska sova eftersom jag blir både mörkrädd och sockerhög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0