nu får det fan räcka

Tjatja. Idag är jag om möjligt ännu bittrare. Även om det är så jävla fint väder ute så har gud fått för sig att han ska pissa ut alla aggressioner på mig. Det är inte lite heller, utan det är ungefär som när man glömt att käka och sen sätter sig på en uteservering; MÅSTE PISSA EFTER VARENDA ÖL- HELVETE.



Eftersom planen var att jobba på krischan ikväll tänkte jag tvätta mina svarta leggar och ett svart linne, så jag hoppar glatt (?) ner i källaren och ser en skylt på dörren som upplyser mig om att någon rotat igenom våra förråd. Kommer in vid förråden och inser att det bara är jag som inte tömt mitt förråd och ser att alla mina tillhörigheter ligger utspridda över golvet. Något äckligt jävla äckelrövhål har kollat igenom ALLT och snott allt av värde.

Har faktiskt inte särskilt höga tankar om människosläktet längre. Går nog och lägger mig nu eftersom jag förmodligen kommer få ett träd i huvudet, kniv i ryggen eller något annat trevligt om jag går ut.


Kommentarer
Postat av: sophie

tappade tron på människosläktet när jag blev dumpad för en tv..

2011-03-16 @ 16:12:06
URL: http://newmonkey.blogg.se/
Postat av: ellie

:(

2011-03-16 @ 17:57:20
URL: http://myrslokens.blogg.se/
Postat av: slevin

DE ORDNAR SAAAJ DE GÖR DE ALLTID. JO DE FIXXAAAR SAAAJ

2011-03-16 @ 23:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0