magkatarr

 

Lyckades gå upp idag iallafall. Har tittat på klockan hela natten och bara bävat för att den ska bli sju och att jag fortfarande ska må skit. Tog trekvart på mig att få i mig lite frukost i flytande form, försökte läsa lite inför seminariet och pensionärswalkade till bussen. Skitonödigt att lägga typ 40 spänn på buss, men kan man inte gå är det inte mycket att göra åt saken. Har gått ner ett kilo sen söndags så det är ju öööhhh kul. Vill bara trycka i mig en fet jävla hamburgare med kaffe på maten, men det är det slut med nu. Fattar inte hur jag ska kunna överleva utan fyra koppar om dagen. Det är så sjukt orättvist att inte kunna äta och dricka vad man vill. Hoppas det försvinner snart. Mamma och Steffe kommer och hämtar mig när de slutat jobba idag så jag kan rehabba lite i mitt gamla rum. Synd att man är 20 år och inte kan ta hand om sig själv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0