det där med att ta tag i saken

Vet att jag har tjatat om det här i typ hundra år, men nu är det verkligen läge att gå till slaktbänken. Imorgon måste jag boka tid för jag kommer snart få rynkor om jag inte skaffar glasögon snart.
Inte för att jag har något emot varken rynkor, intensiva blickar eller asiater (tvärtom är det både snyggt och uppenbarligen poppis med samtliga), men det ÄR jobbigt att kisa hela tiden.

Folk tror att man är sådär überambitiös för att man parkerar sig längst fram i klassrummet (med undantagen matte&naturkunskap eftersom loppet redan är kört och att jag inte fattat bättre om jag så hade bott i tavlan).

Nu blir det till att sitta längst bak med de coola kidzen och se smart ut.

Och så måste jag boka tid för mitt charmiga födelsemärke på ryggen som uppenbarligen genomgår en identitetskris. Det börjar gå mot det lite halvskumma, lite NJAAAAA- hållet, så det är nog absolut dags. Men det är ju inte lätt. Hur ofta tittar man sig på ryggen liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0