Sista dagen i Lund

Idag har jag shoppat. Det blev en hålslagare från ica kvantum för 129 spänn. Älskar att lägga pengar på sånt, men jag hade så gaaalet mycket gaaalet viktiga papper.
Min pärm är iallafall helt full nu och jag har levt ut min neurotiska sida till fullo. Skittråkigt att hålla på att städa idag när jag kunde legat ute i solen och stekt, men jag har ju inte sådär extremt mycket att säga till om.
Väskan ska packas, kläder ska tvättas, rummet ska vara till hälften flyttstädat, skor får INTE glömmas, kylskåp ska rensas.
Stannar i Lund en dag extra, bara för att det känns lite småjobbigt att flytta just nu.
Och för att det blir lite korridorsmys med twin peaks ikväll. Måste ju veta hur det slutar och dagen kommer förmodligen aldrig då jag blivit tuff nog att titta på det ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0