på skithumör

Mina små äventyr i regnet de senaste dagarna har äntligen(?) gett utdelning för nu håller jag fan på att bli sjuk igen. Delade min teori med sofia om att mitt dåliga imunförsvar beror på aids. Responsen blir

FAAN, då är du min första kompis som har det.

Slevin blir ännu häftigare, jag blir mer rastlös.

Förresten. Vi har räknat ut att det kommer cirka 35 000 killar till halmstad i sommar. Hittar vi inte drömmis då kastar jag in handduken. Rent statistiskt sett borde det ju finnas typ 20 000 som är riktigt fräscha, men risken finns ju att det förmodligen bara dyker upp en massa jävla stolpskott.

Det är ungefär som när man säger att det finns en bög i varje klass liksom. Ibland är ju alla det.

Och slutligen...
Ett särskilt tack till systembolaget för att jag imorgon, på självaste midsommardagen, tvingas dricka upp mackans alkohol.

Nu går jag och lägger mig och TAGGAR TILL (VARFÖR I HELVETE TAGGA TILL???!!! TAGG??? VAR DÅ??? PÅ VAD?)
Taggad fattar jag dock. Förstör inte det.
ordmisshandel á la svensson
fult eeeereeee
det är epa med flames

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0