på fel sida

Är på skitdåligt humör och har varit det större delen av dagen.
Kände att hela världen skulle gå emot mig redan klockan sju då jag, efter hela fyra timmars sömn, tvingades stänga fönstret till mitt överhettade rum eftersom fåglarna började leva jävel preciiis utanför.
Kändes som om jag befann mig i någon satans djungel.

Kvällen tidigare hade jag nämligen jobbat stängning, vilket var illa nog. När jag kom hem spenderade jag ungefär en timme åt min numera alltför vanligt förekommande nattaktivitet.
Maljakt.

Fan vad jag är vresig. Ska åka in till staden tidigt imorgon innan jobbet och vidta allvarliga åtgärder.
Har fått span och är lite kär,
i en bikini.

Hey, what did you expect?

(UIKI, typ kräks när jag tänker på den reklamen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0