Knaprar piller igen

Hej igen mina kära vänner. Kände att det var dags att beklaga mig över mitt liv igen bara. Jag har blivit sjuk. IGEN. Slutade med antibiotika senast för några dagar sedan så "nu är det på det igen" som bönder säger när dom tar sig en återställare på lördagseftermiddagen. Har ju känt mig så rock'n roll hela helgen, men inget går ju upp mot att knapra piller och ligga på golvet och gny. Är nog back on track igen om några dagar. Dagens läkarbesök var dock trevligare än vanligt eftersom de skickade mig till fel vårdcentral och så fick jag till stora förtjusning en riktigt söt läkare på max 27. Lite genant att diskutera biverkningar och sådär med en fräsch kille bara. Det kändes inte så coolt. Är iallafall helnöjd eftersom jag slipper febern. Ikväll har vi varit hos emma och lagt ingredienser på en deg som vi ätit upp. När jag kom hem väntade en jättestor rabarberpaj som halvt slukades framför en bergmanfilm. Satsar liksom på ett schysst kulturellt kapital och passar på när syrran är här och säger smarta saker. Bra dag som kunde varit fruktansvärd om det inte funnits panodil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0