27:e juni i korta drag

tre bra grejer

Syrran lyckades få grannen att klippa gräsmattan. Alltså VÅR gräsmatta.

Jag avstod vissa impulser á la mobiltelefon när jag höll på att dö för att jag var så jävla uttråkad.

Bra hårdag.


tre skitirriterande grejer

Såg värsta vidriga butcracken på buss nummer ett och en snubbe som helt ogenerat petade näsan på buss nummer två. Övervägde i båda fallen att hoppa av och spy i en buske.

Jag kollade fel på tågen så jag tvingades sitta på espressohouse i Lund i en jävla timme och poängsätta människor som råkade passera. ENSAM.

Hör fortfarande inte ett skit på högra örat, är galet förkyld men har blygsam feber samt ett riktigt helveteshumör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0