14:e juli

Tre bra grejer

Jag lyckades ta mig samman och gå upp klockan sex och besöka min älskade tvättstuga. Bör tillägga att jag typ inte minns det. (EEEH?)

Fick världens bästa besök på jobbet.

Fick antagningsbesked, kollat upp litteraturen och känner mig sjukt nog heltaggad.


Tre jävligt tråkiga saker

Vicky åkte hem till skåneland efter fyra awesome dagar i mitt fantastiska sällskap.

Gjorde det stora misstaget att cykla till jobbet i ösregn. Rätt obehaglig upplevelse måste jag säga.

Efterreaktionerna från rånet på jobbet. Hoppas att de störda svinen kunde göra något riktigt värt för de typ 20 kronorna som de lyckades inkassera genom att förstöra för de som råkade vara där.


Nu ska jag ha kvalitetstid med mig själv, alltså ligga avdäckad framför tv:n och glo på navy cis. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0