okej baby, det är dags att vi ska vinna allt

Har fått en ny besatthet; planlösningar. Sitter uppe tills klockan har slagit tolv varje och nya lägenheter poppar upp på afb.se. Sen ligger jag vaken och tänker på hur jag ska inreda skiten. Sjukt.



Är så galet jäkla hungrig men jag orkar inte gå upp. Försöker se det från den ljusa sidan och intalar mig själv att hungern ska locka upp mig i anständig tid imorgon. Eller kommer jag bara ligga och vrida in mig i mina lakan och ha ångest för saker man normalt sätt inte har ångest för. Är väldigt känslig när jag är hungrig. Folk som träffar mig i det tillståndet får en väldigt orättvis bild av mig. Och taskig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0