kaboombaz

Idag var jag ute på en liten oskyldig shoppingrunda på stoppan. Det var faktiskt helt nödvändigt eftersom tvättmaskinen är otillgänglig på grund av målning i källaren och jag inte har några underkläder med mig. Så jag gick till apoteket och hittade en burk med koffeintabletter och skuttade upptjackat iväg mot lindex (placeboeffekt är bäst).
Hittade värsta Bh:n som ska göra dina bröst två storlekar större. Har aldrig haft så roligt när jag provat kläder förrut. Alltså, allvarligt, jag fick sillisar kaboooom. Fanns från 70 A för små boobies som vill bli normala och upp till 80B för boobies som vill se lite extra oanständiga ut. Hade kunnat bli min mot min värdighet och 149 spänn. Bra va?

Kommentarer
Postat av: Suzie

PICS!

2011-02-13 @ 18:11:33
URL: http://susannawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0