malmö

Sitter och äter min havregrynsgröt med garn i huvudet.
Ja, asså det är inte metaforiskt, även om det hade varit rättså catchy till the occasion.
Öl, speciellt sån halvljummen som dricks ur plastglas med Danny ylande i bakgrunden, gör att jag går med på saker som jag vanligtvis kanske INTE hade gjort.



Det var hur som helst en helt awesome dag igår. Började med bokraggning och lunch, sen sprang jag fram och tillbaka utanför vickys och mitt gamla hus och försökte avläsa vad det var för jävla typ som bodde i mitt rum.
Fortsatte till malmöfestivalen...aaahh...gillar faktiskt stadsfestivaler.

Efter det fick jag uppleva en riktigt plågsam resa hem. Vet inte hur öresundstågen lyckades, men det tog över två timmar och de lyckades samla typ en av varje i varje asjobbig åldersgrupp. SÅ GRATTIS! Nästan SJ- standard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0