Jag tror inte alls på nåt mer, för jag trodde en gång på det här

Sitter vid mitt nya köksbord (som är extra vintage eftersom en 6- årig maja en gång för länge sedan valde att rista in sina initialer med röd penna på det).
Ätit ett paket med coctailtomater och glott på min halvnakna granne mittemot som av någon anledning valt att strosa fram och tillbaka mot balkongen.

Och nu kan jag inte sluta glo.
Inte för att det är vackert eller så.

Gråtit lite över att jag aldrig kommer få så snygga grannar som slevin.
Suttit i slevins kök och lipat och skalat vitlök, ätit världens bästa linssoppa och tagit en numera helt meningslös promenix på rotty.




Siggebaby goes asian i värmen



Grillning igår



Det här är det brunaste jag har varit i sommar. Lovar.

Kommentarer
Postat av: Suzie

Jävla neger!

2011-08-04 @ 02:23:21
URL: http://susannawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0