back in business

Precis hemkommen från Mickan. Har suttit på brudmys och åter igen blivit påmind av hur underbart att vara i halmstad. Kan behöva påminnelser ibland efter en blöt utekväll då man återigen inser att alla ställen suger hårdare än min oförmåga att låta vettig i konversationer med snygga killar.

Skolan kändes helt rätt; sköna kursare, helt rätt ämne, bra föreläsare...men som vanligt alldeles för dyr kurslitteratur.
Fick dock helt okej lön så jag slipper krypa till korset, tugga havregryn, hasa omkring i tygskor och sniffa bensin september ut iallafall.

Lyckades också äntligen klämma in att åka hem till mami och äta lyxmiddag i mitt extremt pressade schema. FÖR JAG ÄR VÄLDIGT VIKTIG. Baa... näää, jag steker hamburgare.
Men inte nu längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0