världens glammigaste fredag

Har stora planer ikväll. Dammsuga, deklarera (nej, jag har fortfarande inte gjort det), handla, tvätta och få minst tio timmars sömn för att minska risken för eventuella bakslag imorgon.
Alla tvättider är tingade ikväll, så jag hänger på låset på afb.se för att vänta på att någon stackars människa ska komma försent och därmed ge mig en ledig tvättid. slugt.

Kör lite känslomässig urladdning också; tillät mig själv att stortjuta igår när Mr Big sa: Carrie, you're the one.

Har rekat lite uteliggare idag också i helsingborg, klämt kinamat och försökt steka lite i vårsolen.

Sååå. imorgon ska jag upp tidigt. Ska vara hos Vicky klockan tio, pimpa grekturken, dricka rosé och kaffe. Vid tolv kommer halmstads brudelit (förrutom slevin) hit sen blir det parken heeeela dagen. hell yeah.

Kommentarer
Postat av: Suzie

Deklarerade också igår, så du är inte ensam :)

2011-04-30 @ 03:17:12
URL: http://susannawinther.blogg.se/
Postat av: vicky

det blir inte alltid som man har tänkt sig ;) "men du lever i alla fall" hahahha

2011-05-02 @ 20:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0