silverschampoo eller hatt?

I'm still in love with Judas, baby.

Sitter och lyssnar på min nya spellista på spotify. Har googlat sommarplågor sedan 1988 (undantaget boten annan m.f.) och samlat bidragen till sommarens så har lyckats skrapa ihop en rätt skön lista. Försökte njuta av solen, men den, liksom annat, lyste(?) med sin frånvaro så jag frös mest.

Jätteskönt att vara hemma, även om det var underbart i halmstad. Saknar alltid något. Mina knasiga vänner, min kära mami och världens bästa kaffekopp som rymmer jättemycket kaffe.


Har blivit härligt påskfet också, men det är ingenting som inte lite studentekonomi kan råda bot på.

På schemat idag står att städa i mitt bombnedslag, åka till systemet innan valborg och vänta på att dempalicious ska komma och lösa min hårkatastrof. gris eller hjälp? båda två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0