mina vänner är förmodligen billigare än psykologer ändå. och roligare.

Det här inlägget tillägnas speciellt de människor som känner att de lägger sina pengar på skit hela tiden.
Till Dig som klagar över att din mobilräkning ligger på 700.

Varsågoooo, gnugga tassarna riktigt ordentligt nu och gotta dig i att du inte heter maja nilsson och får en sån här:

 

Hello telia. Hello telessnor. Kul att ni gillar varandra så mycket.

Vill passa på att tillägga att detta är kostnader UTÖVER det som redan ingår i mitt idiotiska abonemang. Så, mina vänner, det är värre än såhär.

Nu ska jag ringa och tracka de inkompetenta idioter som mer eller mindre prackade på mig att byta abonemangsform.


Kommentarer
Postat av: slewinsky

min räkning var på 2200 >.< dog

2011-04-13 @ 16:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0