Läskigt

Sitter på tåget, lyssnar på the killers och dricker alkoholfri rekorderlig cider med skogsbärssmak. Lustigt att jag lyckats förtränga att jag tycker att den smaken är skitäcklig. Jag är faktiskt väldigt bra på att förtränga saker. Senast i november var jag fullt medvetande om att jag skulle läsa religionshistoria eftersom jag berättade det för linn. Två månader senare är jag stensäker på att jag absolut aldrig övervägt det för fem öre. Min tröst är iallafall att jag inte är dum på pappret. Jag tänker bara på viktigare saker helt enkelt. Nu är det iallafall dags för uteserveringspremiär i halmstad, närmare bestämt bulls. Har så mycket bra minnen därifrån så att man nästan inte vill tänka på det. Älskar uteservering! Förresten! Glömt att säga. Jag är gravid i 13:e veckan. Kunde haft bättre timing...

Kommentarer
Postat av: Suzie

Pax för att vara gudmor!

2011-04-01 @ 23:01:52
URL: http://susannawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0