Oh no.

Jag har verkligen inte hunnit göra någonting vettigt den här helgen. Har blivit totalt överkörd av fest, bakfylla och det extremt misslyckade valet. Första gången man får rösta och så blir det en blå stor jävla kattskit av allt ihop. För att inte tala om att ett gäng nazister ska vara med att styra Sverige. Så jävla sjukt ostolt man blir över att vara född i ett sånt bakåtsträvande och egoistiskt land.
Hade förbannat kul i lördags iallafall. Liiite små minnesluckor p.g.a. det liiite för stora alkoholintaget men det var det absolut värt. Måste ha dansat konstigt, ramlat eller gjort något annat skumt för jag har jätteont i ryggen så jag får knarka panny om jag ska kunna sitta, ligga och stå utan att börja lipa.



På min 20- årsdag vaknade jag och var fantastiskt bakfull. Fick skönsång av Jonas på sängen och en helt underbar tavla med miss monroe. Sen blev det panpizza till frukost, som jag efter någon timme placerade i las toalettas igen. Frammåt halvfyra lyckades jag komma på benen och ta mig hem till mami som hade jättemycket presenter, god tårta och ballonys med mitt namn på. Det var mysigt att komma hem lite. Undvek dock kaffe eftersom det brukar köra hejaramsor i min mage sådär dagen efter.

OCH jag röstade. väldigt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0