Det är nåt mellan oss. Mellan oss o världen. För långsamt, för snabbt men aldrig i takt

Igår körde jag go-kart. Jag var kass, kom typ fyra sekunder efter bilen före mig. Hatar att förlora. Fast herrejävlar vilken kick det var. Var livrädd, höll stenhårt i ratten och höll andan i sex varv. Behöver jag tillägga att det var sjukt läskigt att åka bil med fidde (som för övrigt hamnade på 2:a- plats) efter det?
Har träningsvärk som tusan, gjorde jätteont att asa Dingo till stationen i min axelbandsväska idag. Sitter iallafall på tåget nu. Har gjort det sista på den där satans texttolkningen nu så nu åker jag till Lund ENDAST för att slänga in den i receptionen på CTR innan klockan 12.

Skulle flyttat om två dagar nu. Det gör jag inte, men fan vad snygg jag är i håret nu. Kort, blont, fräscht. Mitt för 1400 pix.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0