You know i'm such a fool for you

Sitter på tåget och mår illa. Känner mig inte redo för tentaskrället. Lyssnar på alejandro och försöker komma på vad jag har missat. Kommer vara i lund en timme tidigare för jag är lite rädd för att inte hitta tentasalen. Vad gör jag då? Då sätter jag mig utanför astronomihuset och gråter och hoppas att någon hittar mig. Vaknade dessutom på helt klart fel sida i morse. Brukar aldrig irritera mig på att jonas snoozar men det var förbannat jobbigt idag. När min egen väl ringde var jag helt övertygat om att han hade snoozat ytterligare så då började jag fräsa som fan innan jag upptäckte att han redan var på jobbet. Trög man är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0