Whatever makes you happy on a saturdaynight

Ligger i sängen och mobilbloggar. Så jäkla varmt och gott i jonas lägenhet nu bara. Mannen själv är ute och röjer och raggar. Kom på i sista sekund att jag var mörkrädd och att de var en grymt dålig idé att ränna omkring vid stationen en lördagkväll. Dessutom hade jag förbannat trevligt hos emil så det var bara bra ändå. Är lite lullig efter alla shottar men det ordnar nog sig efter två liter vatten. Känner mig som en grymt osexig vattenballong men det viktigaste är att jag är fräsch som fan imorgon. Jonas kommer snart hem med chillicheese tops till mig. Tur att jag slutade när donken började med dom. Annars hade jag rullat nu, sjukt goa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0