den som inte tar bort luddet ska dö

det är lite smådepp att vakna och inte komma på någon anledning till varför jag ska gå upp. så är läget när jag sover i halmstad ibland. får panik av att vakna upp i jonas säng. sjukt frustrerande för jag gillar verkligen att vara där.
fan. min korridor har blivit anklagade för att hälla matfett i vasken så att det blir stopp & för att vara galet morgonpigga. häromdagen fick vi en skitförbannad lapp á la "den som inte tar bort luddet ska dö". någon hade tydligen lyssnat på musik klockan en fredagmorgon med bas och grejer. har aldrig fått en sån lapp så det var lite spännande. kände mig iallafall inte skyldig för jag sov i malmö den natten. och även om jag pressar på ljudet på dingo till max hör man knappt något om jag står i duschen. however. vi har kommit fram till att våning fyra har skumma ljudhallucinationer.

har tvättat idag o städat torktumlaren helt exemplariskt.  nu ska jag göra mig iordning o dra till ctr. tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0