tik tok

Har förstört hela dagen som vanligt genom att helt enkelt sova bort den. Det kändes bara så rätt när jonas morfar kikade in runt tvåtiden och jag fortfarande låg i sängen, en fantastisk tur att jag alltid ser sunkig ut eller ligger och sover när hyresvärden ska in o fixa något. 
efter ett x antal cider på tågy och väl framme i halmstaden igår smällde jag, jonas, emma och petter i oss pizza och sen uppenbarade jag mig hos luringen. skönt folk som vanligt, drog hem när folk bestämde sig för att rangla  omkring på stan i ösregnet. mer än vad jag grejar.

väntar på att jonas ska komma hem, ska dricka kaffe o snacka lite. ikväll ska vi hem till hans kusin som blir 20, sen tar jag nog tåget hem inatt. orkar inte vakna upp med ångest över att jag inte har koll på var jag är ngnstans eller över att jag måste snabbt hem som fan o plugga.

Kommentarer
Postat av: Suzie

Fyllo, Maja. Fyllo!

2010-10-23 @ 18:03:54
URL: http://susannawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0