shopping is cheaper than a psychiatrist

Det är fan inte sant. Nu sitter jag i rävsaxen igen. (Vet inte vad jag fick det uttrycket ifrån men det kan ha varit för att Mackan såg en död räv på vägen till Väla idag. Sen såg han den på hemvägen också).

Haft en riktigt bra dag, skittrevligt med fika, shopping, excellent sällskap och möbelspan. Bara rullade på, älskar att shoppa. Det är som droger, behöver något varje dag, spelar ingen roll om det är HM eller pulversoppa. 
Men alla roliga grejer som man gör nuförtiden blir som en fet baksmälla när det är över. Och det är fan inte kul.

Åter till rävsaxen. Ännu en gång sitter jag och lipar två dagar före fet skolgrej. Lovade mig att jag aldrig skulle göra det igen efter min filosofilärares hånfulla mejl i slutet av trean.

"Dåligt att sitta och plugga hela natta och sen stupa på mållinjen"

Kunde rabbla varenda jävla filosof, men fick ändå bara VG. Väldigt uppenbart att han inte diggade min studieteknik. Jag gillade inte hans personlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0