pressy ågren

Har fixat lakritsnappar, schysst spellista på spotty och länsat stadsbiblan i halmstad på islam- böcker. Klockan är nio och jag har käkat veggipytt med ägg och druckit en kopp kaffe idag. Har på Jonas initiativ kollat på Biggest looser i en timme. Älskar att sitta och käka och kolla på folk som räknar kalorier. Känns så jävla sunt liksom.

Jag har nog alla förutsättningar för att göra ett bra sista- minuten- plugg inför tentan imorgon. Har lite panik för jag vet inte vad jag ska kunna. Jag vet inte vad jag kan. Jag vet fan inte ens VAR jag ska skriva tenty.

MEN. Jag har en fet morot dinglandes framför mig. När jag är klar väntar en Mojito á la Jonas och sen är det fullt röj med flytten. Ska bli skönt att inte ha en tass i varje stad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0