Karma baby

idag har jag varit en god medmänniska. Jag vaknade på rätt sida, på rätt station av en helt random kille som puffade försiktigt på mig och undrade om jag inte skulle av i Lund. Hade susat vidare mot helsingör om det inte vore för honom. Blev så glad att jag varit snäll hela dagen.
Bidrog till den lite äldre damens kaffe idag för hon hade typ ett tjeckiskt mynt.
Ställde snälla frågor till föreläsaren.
Var jättetrevlig när jag köpte macka av den stressade bruden på graffiti.
Erbjöd snubben mittemot mig på tåget hem att få min aftonbladet när jag var klar.
Lät Jonas spela ett antal fifa-matcher utan att gnälla.
Lät bli att blänga bitchigt på dom högljudda fjortisarna på linje 20.

Kommer återfödas som typ en rik, vit man med snygg bil i mitt nästa liv.

Kommentarer
Postat av: Dempa Gripenhielm

Typ jag då?



Hångel Dempa

2010-10-11 @ 16:35:03
URL: http://gripenhielm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0