i can do it

motivationen är noll. har bara ett krav på mig själv idag; göra hemuppgiften om buddhismen och INTE snacka i telefon/facebooka/sms:a/kolla på tv3-play/shoppa på nätet/läsa skönlitty. vet hur det brukar bli. käkat chips till kvällsmat så nu mår jag lite illa. orkar inte laga mat, har ändå kass aptit så det är bara slöseri med tid. är så sjukt sugen på slevins andy warhol- posters. nördigt att beställa likadana, men man får la sätta ögonbindel på henne om hon kommer hit. hon får ju faktiskt beställa min "we can do it" om hon vill.




Kommentarer
Postat av: slevin

klart du får majsan!! jag tycker du ska fråga systra di var hon hitta den. annars får jag gå på jakt själv.

2010-10-18 @ 18:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0