fix me

Har satt tassar på min säng så att jag kan släpa den fram till skrivbordet när jag ska plugga. Har inte blivit sådär överdrivet mycket plugg sen jag flyttade om jag ska vara helt ärlig. Och det blir inte bättre av någonting. Är antingen speedad eller dödstrött eller bara allmänt ofokuserad. Dessutom har det flyttat in en mal hos mig. Den är skitäcklig. Har inte bestämt om jag ska låta honom leva och försvinna av sig själv eller bara slå ihjäl honom med metro.

ska gå o sätta på kaffe och platta håret nu. har för mig att man pluggar bättre om man är snygg. trivs ju ändå med kursy fast man saknar allt hemma ibland. Men man kan ju inte sälja hamburgare hela livet. lurar ändå på om man skulle söka donky i Lund. hade vart rätt fränt med lite mer kosing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0