akta dig halmstad

drar till halmstad ikväll. får inget gjort här ändå. det är en knäpp pluggmiljö. hur mycket jag än försöker kommer jag aldrig till "flow". imorgon kan jag dra till stadsbiblan och bara köra, finns inget ställe som det funkar så bra på som det.

(vill ha på toadörren)

Alltså. kolla lyxfällan. sjukt pinsam brud. jag satt och irriterade mig på hela hennes bimbosätt genom hela programmet. tyckte det var lite småkul i början men sen blev det bara äckligt o jobbigt att se henne pluta med idominläpparna och fnissa åt att hon hade skulder på sjuka summor. som om inte de vore nog kom jag på att hon varit med i "bartenderskolan" också. verkade precis lika pantad och skrek lika mycket white- trash på Kos som i Sthlm. orka vara med i två tv-program som idiotförklarar en samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0