plastic is fantastic




Ikväll ska jag kolla på "operation skönhet". Tycker om att kolla på fåfänga människors deformerade kroppsdelar. Ger en liten egokick för jag vet att jag inte är varken freaky ugly eller sugen på plast i ansiktet, sug lite här och där eller sillisar. Funderar även på o dra igång en storstädning för det luktar lite funky. måste ha slängt något konstigt i papperskorgen. Ska försöka höja julstämningen här också, funderar på att låna en slagborr o få upp den där chokladkalendern. eller använder jag häftmassa. whatever.

Gjorde jättefina lussekattor i korridoren i söndags. längtar till nästa söndag så man kan äta dom. kommer få slåss om snoppy tror jag.



Kommentarer
Postat av: Suzie

Eller tuggummi!

2010-11-30 @ 20:57:28
URL: http://susannawinther.blogg.se/
Postat av: Dempa Gripenhielm.

Jadu, klättra gärna upp i träden, men håll dig borta från bananerna, elr ja snoppy som du säger ;)



Puss

2010-12-01 @ 09:29:35
URL: http://gripenhielm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0