utryckning.

Det är någon däruppe som inte tycker om när jag städar. För så fort jag börjar göra någon form av hushållsarbete så dyker det upp snorviktiga grejer. Som idag. Så fort jag hade tagit av de gamla sängkläderna ringde Svensson och meddelade att det var kris. Så det var bara att ragga upp donkykläder (som jag för övrigt hunnit lägga i tvätten, vilket resulterade i att jag fick ta min XXS- skjorta höhö) Tajt ska det vara. Ingen klagade.



Efter tre timmar drog jag igen och nu ska jag göra mig snygg och fräsch för min man och jag ska gå o dricka kaffe.
Till kvällen blire till o baka kaka till Emmas boyfriend. Jag kan åtminstone vara hejaklack för alla vet väl vad som händer varje gång jag försöker mig på sånna grejer.

Kommentarer
Postat av: Pojkvän

F*n va du är snygg.. Tack för en grym kaffedejt förresten! <3

2010-05-11 @ 21:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0