that boy is a monster

Idag är mina planer att sitta hemma och slicka mina sår. Sörja min plötsligt förstörda hy. Stå och fascineras av min gråaktiga femcentimeters utväxt och lyssna på Lady gaga. Mäta leverfläckar och spela Bad romance inkl. intro på gitarr och hoppas att grannarna är på jobbet.

Ne. Idag borde man fan inte få gå ut. Om det inte varit för den där frisörgrejen som Emma ska göra på mig hade jag gjort något impulsivt med mitt katastrofala hår.

Har förresten fått tillgodokvitto för att min nya söttunika tog sönder sig själv förra fredagsnatten. Så jag ska in o ragga ngt nytt på vila. Skittrevligt.



Kolla vad kul vi hade innan den gick sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0