the quiz

Vet ni en grej? Telesnor är fan dummare än vad jag trodde. Idag stod jag på maxi som en liten unge på julafton för att hämta ut min nya söta mobiltelefon. Lämnade den där koden samt legget. En trött men artig tant säger att koden är rätt men att min legitimation inte stämmer. Efter några förbannade sekunder frågar jag uppgivet om det står på min mor. Vilket självklart var fallet. TROTS ATT VI FLYTTADE ÖVER MITT JÄVLA ABONEMANG NÄR JAG VAR 18 OCH ATT JAG SPELAT IN ETT JÄVLA AVTAL VIA TELEFON DÄR JAG VID INTE MINDRE ÄN 4 TILLFÄLLEN FICK SÄGA ATT JAG HETER MAJA OCH ATT JAG GODKÄNNER DETTA KÖP.

JÄVLA INKOMPETENTA MUPPAR.

Det fina i kråksången är att jag skulle kunna göra massa mobilaffärer i min stackars mamis namn då alltså. Det skulle vara mami och ingen annan som skulle få betala avgiften för icke uthämtat paket.
Tur att jag är en snäll dotter.
Det mindre roliga är att det är mig som Kronis vill åt om jag inte betalar mina räkningar (jag har testat)
HUR ÄR DETTA MÖJLIGT?!



Nu har jag varit ute och rastat mig med slevin och varit på kören. Det är gött att vara med någon som är lika sjuk som en själv.

Kommentarer
Postat av: slevin von bitchson

vadå sjuk? jag är väl fan inte sjuk? VAVAVAVVA

2010-05-06 @ 22:39:07
Postat av: majsan von bitterson

Det är inte jag heller ;) jag menade att vi var två helt normalt funtade tjejer.

höhö

2010-05-06 @ 23:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0