How about London?

Sitter o myser i pyjamasbrallor och en stor go tröja vars egentliga ägare heter Jonas. Han tycker att mitt käk smakar godare (trots att vi äter samma) och jag tycker hans kläder är skönare. That's it!
Är väldigt inne på London för tillfället. Känner mig intresserad av att både vara turistjävel och cool storstadskatt där.



På tal om katt... Hade en mardröm om min katt Tiger (du vet den som är gul och blev påkörd som bebis och ibland på allvar vill slakta mitt ben och lägga det på dörrmattan).
När jag vaknade var jag livrädd och helt övertygad om att han var i rummet. Icke hälsosam relation till ett husdjur. Eller?

Igår var jag, Mickan, Emma och Erica på Robban's tills det stängde. Det var nice. Personalen var lika oproffsig som vanligt. Sådär Halmstad-snobbig som Emma uttryckte. Tror att man är något bara för att man jobbar på ett jävla café.




Kommentarer
Postat av: Ellie

Haha tiger ja :P Han var lite läskig ibland :P

2010-03-09 @ 19:46:30
URL: http://myrslokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0