It's a mystery

Tjingeling, uppe med tuppen idag. Sitter och knaprar dinkelfras och friscusjuice till frulle. Det är fanimej lyx. Har diskat upp efter mitt och Jonas pizzabak igårkväll så nu kan man gå in i köket utan att få ångestattacker. Duktig majs.
Det var fint att träffa Jonas igår även om jag var på rätt kasst humör och det kanske inte blev bättre av att vi vimsade omkring på maxi i evigheter och letade pizzadeg. Jag var sjukt hungrig.
However, vi lyckades slänga ihop käk och chillade grillen med en flaska vin och så fick jag massage. Sen däckade jag sött i sängen.



Funderar på det här med brunt hår igen alltså. Det är så lurigt. Jag trodde liksom aldrig att jag skulle bli blond igen. Jag var liiite för cool för det, á la sturestyle.

Snart ska jag knata iväg till jobbet. Glömde tvätta min väst som är täckt av ketchup så det blir en kall dag idag på jobbet. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0