Pinky stinky

Idag är jag på gott humör. Sitter o laddar Pinky. Pinky är en av de mest korkade grejerna jag har ägt. Visst, det är jättebra att man kan klämma fast henne i tröjan men mindre kul att det typ bara spelas 10 låtar om och om igen trots att jag har lagt in hur många som helst. Jag förstår verkligen inte vad problemet är.
Vågar inte gå tillbaka till teknikmagasinet och fråga varför hon gör så mot mig då risken finns att bli rejält idiotförklarad. Eller möjligtvis placerad på någon intern 10 I TOPP av dumma kunder.



Snart ska jag dra till donky och leverera cheeseburgare. Superintelligent sysselsättning. Verkligen. Det positiva är dock att jag ska cykla med Pinky plus att jag har god speghetti&köttfärssås med mig till jobbet. Och att jag bara jobbar i fem timmar och sen får jag skvallra med Slevo över en kaffe.
Det blir inte Robban's idag. Sofia bojkottar p.g.a. fördjävlig service i helgen. Som jag har nämnt tidigare. De tycker själva att de är liiite för bra för alla andra. Allvarligt. Fast nu har de så dåligt rykte att jag hellre stoltserar med att jobba på donken än Robban's.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0