WakeUpCall

Ni måste lova att skrika på mig om jag...

...bestämmer mig för att satsa på en karriär på donkfan
...har utsvängda jeans á la 90- tal
...är så borta att jag återigen sätter handen under durkslaget när jag ska hälla av mackissar (en gång är ok!?)
...gifter mig med den där skitlånga klarinettkillen som jag tydligen skulle träffa enligt spådamen
...plockar upp enkronor från marken (då får ni fan bidra)
...på ett seriöst sätt klär mig i nätbrynja
...rakar överarmarna (HALLÅÅ?! skäääb med utväxt där liksom)
...festar i en handduk igen
...säger "det såg jag på facebook" i varannan mening (är medveten om att jag redan har gult kort där)
...någonsin, ever, tar på mig sånna hårklipps igen (uäääääää)
...fortsätter skicka bussbiljett till hlt (it's killing me bokstavligt eftersom det är mina matpengar)
...inte går o lägger mig snart.

                                                             



Borde snart krypa ner bredvid min man, men det är fett jobbigt att bara ligga och stirra i taket. Blir helt galen av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0