tisdag

Idag ska jag ta det riktigt lugnt för sen ska jag jobba onsdag, torsdag och fredag. Då är man värd att chilla tycker jag :)
När Jonas kommer hem så ska han överraska mig med någonting men jag har ingen aning om vad. Det enda jag vet är att jag inte fick ha för höga förväntningar. Cliffhanger.

Allt känns inte lika meningslöst på jobbfronten mera. Trots att jag blev dissad av the lowest ground, PFM, så känns det inte helt kört. Har kommit på att jag ska söka stenhårt till Maxi. Bara peppra på med CV:n liksom.
Hade jag inte varit snygg i en maxiskjorta ellö?
För min nya plan att tjäna pengar som gräääs i sommar så att man inte har noll valmöjligheter till hösten. Rätt realistiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0