skrapa bilruta i mars..?



Hittade värsta snygga bilden på mig och chefen. Redan tidigt kunde man se att det skulle bli något stort av den här killen höhö.

Jag har kommit på att jag ska bli en bättre människa. Sluta slänga kläder på golvet och skruva på tandkrämslocket. Komma ihåg tvättiden och sluta blåsa för stora ballonger så att de smäller när snorungarna håller i dem. Gå och lägga mig direkt när jag kommer hem från stängningarna och diska ur skålarna direkt så att Jonas slipper använda högtryckstvätt på dem.



Jag är så förbannat slut i hela kroppen, ofräsch som en uteliggare och bara helt jävla söndermosad. Nu är det bara en stängning till sen slipper jag det på några dagar. Så uttråkad.
Nu inatt kom en polisbil som körde jättesnabbt emot oss när jag och Sara var nere med sopan och då tänkte vi: HEY, lite action. Tyvärr så var det nog bara KAFFE PÅ STATOIL EMERGENCYCALL för det hände ingenting. Boring.

Kommentarer
Postat av: Suzie

"Något stort" höhö.

2010-03-02 @ 10:17:50
URL: http://susannawinther.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men sötnos.. hoppas inte att jag klagar för mkt på dina vanor som det där med högtryckstvätten och tandkrämstuben:O haha lite komiskt dock;) Kyss min heting<3

2010-03-04 @ 20:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0