Outrot på Salem Al Fakirs låt låter som facebookchatten

Sitter o knaprar K-special med milk och laddar inför en dag på donky. Alltså no offence. Jag är skitglad att jag har ett jobb och att jag som delis får fett mycket tider, men ibland är det inte kul längre liksom. Fyra år är rätt mycket. Det är längre än min gymnasietid. ISCH. Inte konstigt att man känner sig som hemma.




Jonas, Marica, hennes kille, Maja, Marcus, Malin, Emma, Frida, Robin

Igår firade jag o Jonas 14 månader. Fatta vad tiden går. Det känns som igår när Mackan fyllde 20 och jag försökte lägga alla klunkar på honom i ölspelet. Jag ville bara ha honom helt enkelt <3
Det var den kvällen alla hade rosa hår.

Behöver kaffe nu känner jag, så jag får snart hoppa upp på cykeln o dra iväg till jobbo. Men först blire Paris Hilton-musik o uppfräschning. YEAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0