Love me tänder

Kan ni fatta att det kostar 700 spänn att krafsa på mina tänder? Tills igår trodde jag att det fortfarande kostade gratis för mig eftersom att jag inte är 20 ännu. Men nej.
Det är samma år som man fyller vilket jag tycker är väldigt irriterande med tanke på att du inte får sätta din tass på krogen ens dagen innan du fyller 18. Det är tur för dom som fyller år i januari för dom får 12 månader extra att slita på sina tänder i jämförelse med de som fyller i december. Dessa lyckligt lottade människor får dessutom springa omkring på krogen 12 månader mer än stackarn som fyller i december. Helt idiotiskt.

Plus för att jag fick se Emma i mottagningsrummet på en stor affisch. ascoolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0